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 2024년 7월 10일


"그래미 박물관, 8월 2일 개막하는 그래미 박물관 전시회 'HYBE: We Believe In Music' 신규 전시회 'HYBE: We Believe In Music' 개최"


그래미 뮤지엄 파트너스, 하이브와 새로운 전시회: 8월 2일 개막하는 그래미 뮤지엄 전시회, 우리는 음악을 믿습니다, 방탄소년단, 세븐틴, 투모로우바이투게더, 엔하이픈, 레세라핌 등 슈퍼스타 하이브 아티스트의.


그래미 박물관은 HYBE와 협력하여 최신 전시회인 HYBE: We Believe In Music을 선보입니다. 이 인터랙티브 전시회는 HYBE의 힘과 역사를 기록하고 담아내며, 트렌드를 선도하는 글로벌 엔터테인먼트 브랜드이자 방탄소년단, 세븐틴, 투모로우바이투게더, 엔하이픈, 레세라핌 등의 본거지로서 독보적인 혁신과 창의성의 유산을 조명합니다. 이 전시회는 8월 2일 로스앤젤레스에서 개막하여 2024년 9월 15일까지 계속됩니다. 전시회는 8월 I with Global Spin Live: TWS, K-pop 그룹 TWS와의 절제된 대화, 이어서 공연으로 시작됩니다.


이 전시회는 즉시 알아볼 수 있는 아티스트, 크리에이터 및 팬들의 유물들을 보여줌으로써 HYBE의 진화와 영향력을 추적한다. 이 전시회는 특히 방탄소년단의 "Yet To Come (The Most Beautiful Moment)", 세븐틴의 "MAESTRO", 투모로우바이투게더의 "Sugar Rush Ride", 엔하이픈의 "Sweet Venom", 그리고 LE SERAFIM의 "EASY"와 같은 상징적이고 중요한 뮤직비디오에 입은 독창적인 의상을 특징으로 한다. HYBE: We Believe In Music은 또한 지코, 프로미스나인, 보이넥스트도어, TWS, &TEAM, 그리고 ILLIT이 착용한 액세서리와 퍼포먼스 장비를 자랑한다. 이 전시회는 이 유물들이 한 장소에 함께 전시되는 것을 처음으로 기념한다.


다른 하이라이트로는 HYBE 아티스트와 그들의 팬덤 사이의 끝없는 지원을 축하하는 전용 팬 섹션인 인터랙티브 싱어롱과 댄스 룸, 방탄소년단의 2022년 그래미® '버터' 공연을 선보이는 모노 투 이머시브 룸, 프로듀서, 아티스트, 뮤직비디오 등이 함께하는 독점 비디오 콘텐츠 외에도 방문객들이 좋아하는 K-팝 아티스트와 함께 포즈를 취할 수 있는 포토리즘 부스인 '버터' 등이 있다.


마이클 스티카 그래미 박물관장(CEO)은 "HYBE와 그들의 아티스트들은 세계 음악 지형의 현재와 미래를 대표하며, 이번 전시를 통해 창작자와 공연자에 대한 감사와 존경을 더욱 깊게 하는 것이 목표"라고 말했다. 이어 "HYBE는 나이, 성별, 지리 등을 초월한 팬덤에 영감을 주는 혁신의 놀이터를 만드는데 기여해왔다"며 "그래미 박물관은 팬들이 K-pop에 대한 사랑을 표현하고 좋아하는 아이돌들과 더 가깝게 느낄 수 있는 공간을 제공하게 돼 감격스럽다"고 말했다.


김태호 HYBE 최고운영책임자(COO)는 "HYBE의 여정을 포착한 전시회를 여는 것은 우리에게 새로운 경험입니다. 우리는 그래미 뮤지엄®과의 이 파트너십에 매우 흥분되며, 우리의 역사적인 작품을 즐기고 연결하기 위해 박물관을 방문하는 음악 팬들을 환영하기를 기대합니다."라고 덧붙였습니다.


2005년, 아시아 음반 차트에서의 성공이 그에게 "히트맨" 방(Bang)이라는 별명을 가져다 준 한국의 프로듀서, 작곡가, 그리고 작곡가는 한국 대중 음악의 궤도를 바꾸었다. 그 해, 방시혁(Bang-si-hyuk)으로 태어난 "히트맨" 방(Bang)은 빅히트 엔터테인먼트(Big Hit Entertainment)라는 음반사를 출범시켰다. 그는 곧 RM이라는 이름의 재능 있는 16세 래퍼와 계약을 맺었고, 이것은 그 음반사의 획기적인 보이 밴드인 방탄소년단(BTS)을 만드는 첫 단계가 되었다. 그 그룹의 세계적인 성공으로, "히트맨" 방과 빅히트 엔터테인먼트는 음악의 선구자이자 음반 산업의 혁신자로 알려지게 되었다. 빅히트 엔터테인먼트는 이제 음악과 그 이상에서 계속해서 경계를 허물고 있는 HYBE로 진화했다.


전시회에 대한 자세한 정보는 다음을 참조하십시오:  그래미 뮤지엄

티켓 가격 정보: 여기를 클릭하세요.


"Grammy Museum® partners with HYBE for new exhibit 'HYBE: We Believe In Music', a Grammy Museum exhibit opening August 2"


Grammy Museum partners with HYBE for new exhibit "HYBE: We Believe In Music." A Grammy Museum exhibit opening August 2. Exhibit showcases artifacts from superstar HYBE artists, including BTS, Seventeen, Tomorrow X Together, ENHYPEN, Le Sserafim, and many more.

The Grammy Museum joins forces with HYBE to present its newest exhibit, "HYBE: We Believe In Music," a Grammy Museum exhibit. The interactive exhibit chronicles and captures the power and history of HYBE, spotlighting its legacy of unparalleled innovation and creativity as a trend-setting global entertainment brand and home to the likes of BTS, Seventeen, TXT, ENHYPEN, Le Sserafim, and many more. It opens on August 2 in Los Angeles and runs through September 15, 2024. The exhibit will kick off on August 1 with Global Spin Live: TWS, a program featuring a moderated conversation with K-pop group TWS, followed by a performance.

The exhibit traces HYBE's evolution dan influence by showcasing instantly recognizable artifacts from its roster of artists, creators, and fans as well. The displays notably feature original outfits worn in iconic and semifinal music video such as "Yet To Comes (The Most Beautiful Moment)" by BTS, "Maestro" by Seventeen, "Sugar Rush Ride" by TXT, "Sweet Venom" by ENHYPEN, and "Easy" by Le Sserafim, amo others. "HYBE: We Believe In Music" also boasts accessories and performance gear donned by Zico, fromis_9, Boynextdoor, TWS, &TEAM, and ILLIT. The exhibit marks the first time these artifacts will be on display together in one location.

Other highlights including interactive ding-a-ling and dance rooms, a delicated fan section that celebrated the endless support between HYBE artists and their fandoms, a Monk to Immersivere room featuring BTS's 2022 Grammy performance of "Butter," a Photism Booth that allows visitors to pose along side their favorite K-Pop artists, in addition to exclusive video content with producers, artists, music videos, and more. 

"HYBE and their artists represent the present and future of the global music landscape, and our goal with this exhibit is to deepen the appreciation and respect for its creators and performers," says Michael Sticko, president/CEO of the Grammy Museum. "HYBE has certified to creating a playground of innovation that inspires fandom that transcend age, gender, geography, and beyond. The Grammy Museum is thrilled to provide a space where fans fan feel closer to their favorite idols.".

HYBE Chief Operating Officer Kim Taeho added, "Putting out an exhibition that captures HYBE's journey is a new experience for us. We're very excited about this partnership with Grammy Museum, and we look forward to welcoming music fans who visit the museum to enjoy and come out with our historical pieces."

In 2005, South Korean producer, composer and songwriter whose success on the Asian record charts had earned him the nickname "hitman" Bang, changed the trajectory of Korean pop music. That year, "hitman" Bang — born Bang Sihyuk — launched the record label Big Hit Entertainment. He soon signed a talented 16-year-old rapper named RM, which became the first step in creating the label's groundbreaking boy band — BTS — with the group's global success, "hitman" Bang and Big Hit Entertainment became known as musical trailblazers and record industry innovators. Big Hit Entertainment has now involved into HYBE, which only continues to break boundaries in music and beyond.

For more info please visit: Grammy Museum
Ticket price information: Click here



















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